Bili smo na 12. Mystery Shopping danu

Kao ponosni partneri i suradnici u sektoru IT podrške cijeloj konferenciji već nekoliko godina u nizu, sretni smo što možemo reći da smo sudjelovali na 12. Mystery shopping danu!

Premijerno su bili prezentirani rezultati regionalnog istraživanja GUEST (mjerenje kvalitete usluge u regiji) provedenog 2015. godine te rezultati istraživanja „Iš’o medo u dućan“ (mjerenje kvalitete usluge u maloprodaji u Hrvatskoj) provedenog ove godine.

Konferencija je imala za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje prodaje kroz kvalitetu usluge koju zahtjeva današnji kupac. Također smo prisustvovali igodišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.

Već se veselimo sljedećoj godini! U međuvremenu, ako ste u blizini Rijeke, svakako 30.03. posjetite dan posvećen kvaliteti usluge u turizmu, o čemu ćemo još detaljnije pisati uskoro.

IMG_4839

IMG_4748