Za postojeće ugovorne korisnike, omogućili smo brz način za udaljenu podršku. S modulom za klijente, Team Viewer Quick Support, možete biti spremni za povezivanje u roku nekoliko sekundi, a da pritom ne morate instalirati nikakav softver koji bi trajno ostao na Vašem tvrdom disku. Kako biste preuzeli navedeni program, molimo Vas da kliknete na sliku:


team-viewer-download-icon

 

Korisnička podrška predstavlja cjeloviti i kontinuirani sistem podrške. Ovakav vid odnosa namijenjen je prvenstveno poslovnim korisnicima, odnosno pravnim osobama, ali i svima drugima koji imaju potrebu za kvalitetnom i dostupnom podrškom.

Za dohvat mogućnosti koje su objedinjenje u paketu korisničke podrške potrebno je sklopiti ugovor za korištenje podrške. Korisnici ove usluge mogu obzirom na svoje potrebe i zahtjeve birati između jednog od postojećih korisničkih paketa ili se za pojedinog korisnika može osmisliti individualizirani paket koji odgovara njegovim potrebama.

Prednosti ovakvog odnosa su za korisnike višestruke, a među najbitnijima možemo izdvojiti:

  • smanjenje troškova na više razina
  • smanjenje rizika
  • upućenost u mogućnosti korištenja informatičkih resursa vezano uz poslovanje
  • maksimalno iskorištavanje informatičkih resursa
  • informiranost o ICT trendovima i mogućnostima primjene u pojedinim industrijama

Kroz ugovor o korisničkom održavanju korisnik plaća mjesečnu naknadu za usluge obuhvaćene paketom korisničke podrške, te ostvaruje dodatne beneficije vezane uz određeni paket.

Provjerite koji plus za Vaše poslovanje nosi podrška i koje sve beneficije ugovorni korisnici mogu ostvarivati!

Svaki ugovorni korisnik sistema podrške ima svog voditelja komercijalnog odnosa (Key Account Manager) koji je glavna kontaktna osoba korisnika, uvijek na raspolaganju korisniku za sve njegove upite.

Direktnu tehničku podršku korisnici direktno ostvaruju putem HELPDESKa, interaktivne aplikacije koja korisnicima pomaže u prijavi i otklanjanju problema, upućivanju upita tehničke prirode tehničkim odjelima i službama.

Na dijelu internet stranica namijenjenih ugovornim korisnicima, moguće je pristupiti HELPDESK aplikaciji, dohvatiti i druge kvalitetne sadržaje (članke, multimedijske priloge) i biti uključen u informiranje o bitnim događajima.

Helpdesk SP sistema možete kontaktirati na brojeve telefona:

+385 1 6444 448 ili +385 91 3030 009;

putem e-maila: helpdesk@spsistemi.hr,

ili faksa: +385 1 6444 446.

Radno vrijeme Helpdeska:

putem telefona – radnim danom od 8:00 do 17:00 sati

putem e-maila i faksa – svaki dan u tjednu, 0-24.

Brendovi koje smo izabrali

logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
// Kontakt informacije

Za sve upite vezane uz usluge SP sistema, rješenja, tehničku podršku i servis slobodno nam se obratite na navedene podatke ili nas posjetite na adresi Avenija Dubrovnik 46, 10020 Zagreb.

Kako bismo unaprijedili svoje poslovanje posebno cijenimo Vaše komentare. Slobodno nam se obratite.

Hvala Vam!
Vaš SP sistemi team

Naša adresa

Avenija Dubrovnik 46, 10020, Zagreb

Kontaktirajte nas

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

sbjs_current

Za pohranu detalja preglednika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_current_add

Dodatni metapodaci o izvoru prometa trenutne sesije korisnika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_first

Bilježi izvor prometa prvog posjeta korisnika web stranici (npr. izvorni UTM parametri).

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_first_add

Pohranjuje dodatne pojedinosti o izvoru prometa za prvi posjet korisnika.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_migrations

Prati prijelaze između izvora prometa, primjerice kada korisnik mijenja kampanje ili preporuke.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_session

Prati podatke o prometu specifične za sesiju, kao što je izvor preporuke za trenutni posjet.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_udata

Pohranjuje skupne korisničke podatke, kao što je kombinacija izvora prometa kroz posjete.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

Kolačići su male tekstne datoteke koje internetske stranice koriste kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.

Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je to izričito potrebno za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića trebamo vašu suglasnost.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

Više informacija o tome tko smo mi, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo vaše osobne podatke možete pronaći u našoj Politici privatnosti.

Molimo vas da pri kontaktiranju vezano za vašu suglasnost navedete svoj ID broj suglasnosti i datum isteka iste.