Podršku korisničkim sustavima moguće je dogovoriti prema najrazličitijim zahtjevima korisnika. Prilikom ugovaranja usluge IT podrške sa korisnikom potrebno je provesti detaljnu snimku stanja korisnikovog IT sustava. Nakon snimke izrađuje se plan pružanja usluga prema snimci i korisnikovim potrebama. Sklapanjem ugovora SP sistemi preuzimaju potpunu brigu oko nadzora, upravljanja i servisiranja korisnikovog IT sustava.

Fotolia_29712182_Subscription_L

Postoji više različitih modela podrške koje pružamo:

  • standardna podrška – rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima u okviru ugovorenog broja sati mjesečno. Sati iz jednog mjeseca nisu prenosivi u slijedeći mjesec.
  • podrška po pozivu – rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima za manje sustave van ugovora. Broj sati podrške korisniku nije ograničen.
  • hitna intervencija – za gore navedene modele podrške postoji mogućnost hitne intervencije kod korisnika. Tvrtka SP sistemi garantira odaziv stručnih djelatnika u najkraćem mogućem roku.

SP sistemi korisnicima svojih usluga omogućuje prijavu incidenta odnosno zahtjeva za intervenciju na sljedeće načine:

  • telefonskom prijavom – prijava na telefonski broj HelpDeska SP sistema – prijave se primaju radnim danom od 8:00 do 16:30, sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške.
  • prijava putem faxa – prijava na broj HelpDesk faxa SP sistema – prijava mora sadržavati slijedeće podatke: ime tvrtke/korisnika, OIB tvrtke, adresu tvrtke, telefonski broj i e-mail kontakt osobe korisnika te opis incidenta/zahtjeva. Prijave je moguće poslati 24x7x365. Sve prijave pristigle nakon 16:00 obrađuju se slijedeći radni dan. Sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške.
  • prijave putem elektroničke pošte – prijave na e-mail adresu SP sistema HelpDeska – prijava mora sadržavati slijedeće podatke: ime tvrtke/korisnika, OIB tvrtke, adresu tvrtke, telefonski broj i e-mail kontakt osobe korisnika te opis incidenta/zahtjeva.
  • Prijave je moguće poslati 24x7x365. Sve prijave pristigle nakon 16:00 obrađuju se slijedeći radni dan. Sve prijave bilježe se u aplikaciji za organiziranje poslovnih procesa tehničke podrške.

Vrijeme odziva HelpDeska korisniku prema zaprimljenoj prijavi je unutar 45 minuta od zaprimanja prijave unutar radnog vremena. Sve prijave pristigle nakon radnog vremena SP sistema obrađuju se slijedeći radni dan.

Helpdesk SP sistema možete kontaktirati na brojeve telefona:

+385 1 6444 448 ili +385 91 3030 009;

ili nam se obratiti na e-mail adresu: helpdesk@spsistemi.hr.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close