Često je kombiniranje usluga održavanja s drugim uslugama ili rješenjima. Time se postiže izuzetno dobar rezultat obzirom na trošak, te predstavlja najpopularniji način suradnje. SP sistemi osiguravaju svojim klijentima brzi odaziv i pomoć pri rješavanju svakodnevnih problema u IT sektoru. Proaktivno djelovanje u prevenciji mogućih problema daje određenu sigurnost korisnicima naših usluga.

Pogodnosti koje SP Sistemi mogu istaknuti su:

  • besplatnu snimku stanja
  • izuzetno brz odaziv na upit korisnika
  • poštovanje i uvažavanje zahtjeva korisnika procedura i načina poslovanja korisnika
  • konstantno ulaganje u educiranje i osposobljavanje kadra
  • stručnost i predanost
  • pouzdanost i sigurnost
  • Izrada backup podataka i čuvanje na izdvojenoj lokaciji
  • Osigurana zamjenska oprema za korisnike ugovora
  • Usluga HELPDESK tehničara
  • Usluga terenskog tehničara na lokaciji korisnika
  • Usluga Microsoft tehničara na lokaciji korisnika
  • Usluga Microsoft sistem administratora ( MSA) na lokaciji korisnika
  • Usluge Microsoft sistem inženjera
  • Hitna intervencija po zahtjevu korisnika
  • Doplata za rad van radnog vremena
  • Zakup radnih sati ( za planske aktivnosti)

Ono što garantiramo svim klijentima i korisnicima naših rješenja i usluga je pouzdanost na svim razinama, visoka kvaliteta usluga i općenito poslovnog odnosa, profesionalizam, ali i fleksibilnost, prepoznavanje potreba klijenata i promišljanje o realnim potrebama i ciljevima klijenata.

Fotolia_23226438_Subscription_XL

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close