Managing IT services – ITIL and other

Intended for

The course is intended for IT managers and professionals who want to improve ICT usage in their business system.

All those who are preparing for personal certification by ITIL, and decision makers in the enterprise for certification of ICT functions according to ISO 20,000.

Goals

Familiarize participants with the need and benefits of introducing an ICT services management system, and possible approaches and criteria for decision making.

Familiarize participants with the ITIL model – its structure, business processes, responsibilities, etc. Show CMMI – SV and ISO 20000 management approaches to ICT services as well as the way of certification in accordance with other systems (ISO 27001, ISO 9001).

Content

  • Significance, reasons and effects of ICT services management
  • The life cycle of ICT services
  • Approaches to the management of ICT services (ITIL, CMMI-SV, ISO 20000)
  • ITIL
  • The recent development of ITIL
  • Strategy (the Strategy of ICT services)
  • Management of ICT services as a strategic potential
  • Financial management
  • ROI
  • Portfolio of management services
  • Preparations for the implementation of ICT services strategy
  • Exercises
  • Service design
  • Service Level Management
  • supplier Management
  • Service Catalog Management
  • Availability Management
  • Information Security Management
  • Capacity Management
  • IT Service Continuity Management
  • Exercises
  • Service Transition
  • Change Management
  • Service Asset and Configuration Management
  • Service Test Management
  • Release and Deployment Management
  • Knowledge Management
  • Exercises
  • Operation Service
  • Event Management
  • Incident Management
  • Request Fulfillment
  • Access Management
  • Problem Management
  • Service Desk
  • Technical Management
  • IT Operations Management
  • Application Management
  • Exercises
  • Continual Service Improvement
  • Value of Business
  • CSI model
  • Service Measuremet
  • 7 Stell Improvement Process
  • Deming Cycle
  • Technology and architecture in SD, ST and SO
  • Automation of ICT services
  • Guidelines for selecting tools
  • Exercises
  • Global overview of CMMI-SV model management of ICT services
  • ISO 20000 management system of ICT services

 

Work methods

  • Presentations and exercises by thematic units
  • Case analysis from practice
  • Expert discussion

 

Certificate

All attendants receive a participation certificate.

Lecturer

Prof.dr.sc. Vjeran Strahonja, prof. dr. sc. Zdravko Krakar and doc.dr.sc. Melita Kozina

Price

3.450,00 kn + VAT

The price includes: a collection of slides and work materials for the lecture and exercises, a participation certificate, lunch and refreshments during breaks.

 

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

sbjs_current

Za pohranu detalja preglednika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_current_add

Dodatni metapodaci o izvoru prometa trenutne sesije korisnika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_first

Bilježi izvor prometa prvog posjeta korisnika web stranici (npr. izvorni UTM parametri).

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_first_add

Pohranjuje dodatne pojedinosti o izvoru prometa za prvi posjet korisnika.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_migrations

Prati prijelaze između izvora prometa, primjerice kada korisnik mijenja kampanje ili preporuke.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_session

Prati podatke o prometu specifične za sesiju, kao što je izvor preporuke za trenutni posjet.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_udata

Pohranjuje skupne korisničke podatke, kao što je kombinacija izvora prometa kroz posjete.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

Kolačići su male tekstne datoteke koje internetske stranice koriste kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.

Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je to izričito potrebno za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića trebamo vašu suglasnost.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

Više informacija o tome tko smo mi, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo vaše osobne podatke možete pronaći u našoj Politici privatnosti.

Molimo vas da pri kontaktiranju vezano za vašu suglasnost navedete svoj ID broj suglasnosti i datum isteka iste.