IT support (helpdesk)

Customer support can be arranged to suit various different user needs and requirements. While negotiating an IT support contract with a client, a detailed snapshot of their current IT system status is needed. After that, a service plan is made, according to the snapshot analysis and user needs. Once the contract is signed, SP sistemi take full control and care of the client’s IT system and its supervision, management and servicing.

Fotolia_29712182_Subscription_L
We offer a few different support models:

  • standard support– solving everyday IT sector issues and IT support, within a set number of hours of per month. Leftover hours from one month cannot be used next month.
  • support by request– solving everyday IT sector issues and IT support, for smaller systems, without a contract. The number of hours per user is not limited.
  • emergency intervention– for the aforementioned support model, there’s also an emergency intervention option available. We guarantee a response from SP sistemi professionals in the shortest time possible.

SP sistemi’s clients can call in incidents or request an intervention using the following methods:

  • by phone– calling the SP sistemi helpdesk phone number – you can call issues throughout the workweek, from 8AM to 4.30PM, all calls are recorded in the application for customer support business processes organization.
  • by fax– notifying the SP sistemi helpdesk using the fax number – the request should contain the following information: company/user name, personal identification number, address, phone number and a contact e-mail, along with the incident/request description. Requests can be sent 24/7/365. All requests received after 4PM are processed the next working day. All calls are recorded in the application for customer support business processes organization.
  • by e-mail–  notifying the SP sistemi helpdesk using e-mail – the request should contain the following information: company/user name, personal identification number, address, phone number and a contact e-mail, along with the incident/request description. Requests can be sent 24/7/365. All requests received after 4PM are processed the next working day. All calls are recorded in the application for customer support business processes organization.

 

Response time for the helpdesk to get back to the user is within 45 minutes, upon receiving the call during work hours. All requests received after work hours are processed the next working day.

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

sbjs_current

Za pohranu detalja preglednika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_current_add

Dodatni metapodaci o izvoru prometa trenutne sesije korisnika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_first

Bilježi izvor prometa prvog posjeta korisnika web stranici (npr. izvorni UTM parametri).

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_first_add

Pohranjuje dodatne pojedinosti o izvoru prometa za prvi posjet korisnika.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_migrations

Prati prijelaze između izvora prometa, primjerice kada korisnik mijenja kampanje ili preporuke.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_session

Prati podatke o prometu specifične za sesiju, kao što je izvor preporuke za trenutni posjet.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_udata

Pohranjuje skupne korisničke podatke, kao što je kombinacija izvora prometa kroz posjete.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

Kolačići su male tekstne datoteke koje internetske stranice koriste kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.

Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je to izričito potrebno za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića trebamo vašu suglasnost.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

Više informacija o tome tko smo mi, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo vaše osobne podatke možete pronaći u našoj Politici privatnosti.

Molimo vas da pri kontaktiranju vezano za vašu suglasnost navedete svoj ID broj suglasnosti i datum isteka iste.