Polovica “guglanja” ne završi klikom ni na jednu poveznicu

Google je najmoćnija i najposjećenija internetska tražilica na svijetu – to znamo odavno, a sada je to još jednom potvrđeno kroz podatke marketinške analitičarske kuće Jumpshot, koja se bavi istraživanjem navika korisnika weba. U ovoj kompaniji, među ostalim, mjere “klikove” na internetskim stranicama, i iz tih podataka u stanju su iščitati vrlo zanimljive statistike.

Prema njima, od svih internetskih pretraživanja (podaci se odnose na SAD), na Google-ove platforme otpada čak 94%. Manje udjele drže njihovi servisi Google Maps i YouTube, oko 20% svih internetskih upita za pretraživanje obavlja se putem tražilice slika Google Images, dok se velika većina, gotovo 70% svih pretraživanja obavlja putem osnovne Google-ove tražilice.

Međutim, podaci pokazuju da čak preko polovice ovakvih pretraživanja ne rezultira klikom ni na jedan rezultat pretraživanja. Ovakva je situacija prvi puta zabilježena u lipnju ove godine, kada je udio pretraživanja koja nisu rezultirala klikom na linkove premašio 50%. Oko 45% pretraživanja u konačnici završi klikom na neki od linkova u rezultatima, dok se na oglase klika u oko 4,4% slučajeva.

Riječ je o ukupnim statistikama, no kada se one podijele na mobilno i desktop pretraživanje slika je značajno drugačija: na desktopu bez klika ostane tek oko 33% “guglanja”, dok je na mobilnim uređajima taj postotak blizu 62%. Ovi podaci potvrđuju ono što i sami vidimo u praksi – na mobitelu obično nešto “izguglamo” na brzinu, odgovor dobijemo već na prvoj stranici rezultata, i u većini slučajeva nije potrebno tražiti ili klikati dalje.

 

Izvor: https://www.bug.hr/

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close