Googleov logo doživio najveću promjenu u posljednjih šesnaest godina

Google je javno predstavio svoj potpuno novi logo, koji odsada predstavlja tvrtku i sve njezine usluge i servise. Riječ je o najvećoj vizualnoj promjeni loga u posljednjih šesnaest godina.

 

U odnosu na prijašnje, novi logo zadržava klasične boje koje predstavljaju tvrtku, no ovaj put koristi sans serif tipografiju, konkretno font pod imenom Product Sans (vlastita Googleova kreacija), koja logu daje moderan izgled. Logo je podjednako čitljiv na 2,5-inčnim Android Wear pametnim satovima kao i na 50-inčnim televizorima.

 

Osim loga s imenom tvrtke predstavljen je i nešto kompaktniji Glogo u bojama tvrtke, logo u obliku četiri točke u bojama tvrtke (plavoj, crvenoj, žutoj i zelenoj) koji će poslužiti u trenucima učitavanja sadržaja, a tu je i novi logo za Google+ servis.

Izvor: Bug.hr

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close