Google će ipak redizajnirati redizajn rezultata pretraživanja

Google se vrlo brzo odlučio promijeniti odluku o redizajnu rezultata pretrage na desktopu jer ga se „izrešetalo“ kritikama sa svih strana. Doslovno, političari, oglašivači, korisnici, vlasnici web stranica – svi su složni da redizajn nije bio dobar i da služi kako bi ostavio dojam da se ne radi o oglasima, dok se zapravo radi upravo o njima.

Ima to smisla, jer Google zarađuje kad ljudi kliknu na plaćeni oglas, i tu formulu na svojoj mobilnoj tražilici vrijedno poštuje duže vrijeme. Sad je pokušao identično prebaciti na desktop okruženje, ali kritike nisu prestajale pristizati.

“Pokušali smo postići suprotno, baš kao na mobilnim uređajima. Uvrstili smo ikonu brenda i imena domena baš da bismo ih istaknuli, a oglase smo jasno označili s “Ad”, brani se Google, ali malo tko je povjerovao u te riječi.

Naime, prije no što su se uveli noviteti, oglasi su bili istaknuti zelenom bojom, te su se kao takvi itekako izdvajali. No, očito u Google-u nisu bili zadovoljni brojem klikova koji pristižu na taj način, posebno kad bi se usporedili s onima koji postoje u mobilnom okruženju. Srećom, reakcija zajednice urodila je plodom, te potvrdila da Google, bez obzira na moć, ne može činiti baš sve što poželi i kako poželi.

“Nastavit ćemo eksperimentirati”, kazali su u Google-u, te potvrdili da idu u redizajn redizajna.

Nadalje, u Google-u će naglasiti kako je riječ o transparentnosti, ali zapravo se čini da je baš suprotno i da Google želi zavarati korisnike da kliknu na oglas.

Sve u svemu, nekako ostaje dojam da se Google nada upravo tome, što pak sugerira da desktop oglašavanje prolazi kroz određene probleme kojih korisnici i poznavatelji prilika u digitalnom oglašavanju još nisu svjesni, jer prihodi od oglasa rastu iz godine u godinu. No, u Google-u jesu, jer moraju planirati strategiju mjesecima i godinama unaprijed.

Izvor: https://www.ictbusiness.info/