Google bilježi pad tržišnog udjela među tražilicama

Google svoje poslovanje bazira na tražilici i oglasima, što je samo po sebi itekako povezano, pa zato ne čudi da oko 90 posto ukupnih prihoda dolazi s te dvije strane. Samim time na njih druga najveća tehnološka kompanija na svijetu iznimno pazi pa kad se objave rezultati kao ovi posljednji, sigurno nisu najsretniji. No razloga za paniku ipak još uvijek nema.

Naime, Google tražilica osjetila je pad na tržištu pa sad ima 63,8 posto tržišta vezanih uz tražilice, a to je pad od 0,2 posto, koji su otišli upravo konkurentskom Microsoftu i njihovoj tražilici Bing pa imaju na tržištu samim time 20,6 posto i to nije nešto što bi se moglo zanemariti. Ali nije ni nešto zbog čega bi se trebala stvarati panika jer jasno je da Microsoft doživljava rats zahvaljujući prelasku nekoliko desetaka milijuna korisnika na Windows 10 operativni sustav, čija je početna tražilica upravo Bing.

Ipak, ako se ovaj trend pada nastavi, Google će morati napraviti nešto. Već sad u svom Google Play ne dopuštaju mogućnost blokiranja oglasa, a to se odnedavno počelo implementirati i na YouTubeu te bi moglo biti učestalo i na Chromeu. Samo, oko toga treba biti oprezan jer takva radikalna promjena mogla bi značiti pad broja korisnika tog browsera, a zauzvrat bi se oni mogli preseliti na konkurentski Edge, Firefox ili Operu.

Za loše vijesti brinu se i istraživanja koja pokazuju da će do 2019. godine prihodi od oglašavanja poprilično stagnirati jer su praktički došli do vrhunca i vrijeme je za traženje novog oblika zarade, odnosno privlačenja klijenata. Uz to, tu su Facebook, Twitter, pa i Google+, s kojih medijski portali broje 30 posto svog prometa. To znači da ne dolaze korisnici više s tražilica u tolikoj mjeri do informacija, a samim time se anuliraju i oglasi. Netko bi pomislio da će zbog toga Google+ biti bolje iskorišten, ali mjesecima se ništa novo ne događa i čini se kao da će ga Google ugasiti ili što već, jednostavno ne brinu o toj društvenoj mreži na adekvatan način.

Izvor: ICTBusiness.info

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close