Ispravna informatička oprema bitan je dio uspješnog poslovanja te su zbog toga prekidi u radu nepoželjni i skupi. Rizici i posljedice uzrokovane mogućim kvarom mogu se ublažiti ili smanjiti kombinacijom održavanja i servisiranja računalne opreme od strane stručnog SP sistemi servisa.

Usluge servisa najčešće uključuju:

  • popravak računalne opreme u ili izvan jamstva
  • dijagnostiku računalne opreme
  • redoviti i preventivni servis računalne opreme
  • preuzimanje i dostavu uređaja s lokacije korisnika
  • intervenciju tehničara na lokaciji korisnika
  • uklanjanje virusa i spyware programa
  • spašavanje podataka
  • nabavu i ugradnju originalnih dijelova
  • nadogradnju opreme sa odgovarajućim i testiranim komponentama

Servisni centar usko je povezan sa sistemskim odjelom kako bi se proaktivnim pristupom učinilo maksimalno za pojedinog klijenta.

Postoji nekoliko pristupa u održavanju i servisiranju računalne opreme:

  • reaktivni pristup je optimalan za mala poduzeća ili pojedinačne korisnike, inicijalni trošak je mali, a ugovorne obaveze minimalne.
  • proaktivni pristup u sebi objedinjuje i preventivne aktivnosti, kao što su redovita čišćenja i pregledi sustava, kako bi se mogućnost nastanka najma svela na najmanju moguću mjeru.
  • model namijenjen mission-critical sustavima tj. korisnicima, te u sebi sadrži i obvezu otklanjanja problema unutar kratkog ugovorenog vremenskog roka od dojave kvara, dostave zamjenskog uređaja do popravka izvornog.

Svi nabrojani modeli vrlo su prilagodljivi te je unutar jednog sustava moguće koristiti nekoliko, ili sve modele održavanja i servisiranja.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close