Pridružite nam se na 11. Mystery shopping danu!

Naše novosti

Kao ponosni partneri i suradnici u sektoru IT podrške cijeloj konferenciji već nekoliko godina u nizu, čast nam je pozvati Vas na 11. Mystery shopping dan!

Već nekoliko godina za redom Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove godine organiziramo 11. takav događaj po redu te bismo voljeli da budete dio ove pozitivne priče. Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitetu odnosa s klijentima, kupcima i gostima, psiholozi će nam reći kako mjeriti i unaprijediti rad djelatnika te će se na okruglom stolu okupiti imena poznatih tvrtki kako bi razmijenili i iznijeli svoja iskustva.

Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja Tajni gost (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog u sezoni 2014. godine te rezultati istraživanja „Iš’o medo u dućan“ (mjerenje kvalitete usluge u raznim djelatnostima) provedenog ove godine.

SAZNAJTE PRVI KAKVA JE KVALITETA USLUGE U HRVATSKOJ!

Konferencija ima za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koje zahtjeva današnji kupac i današnji gost. Sudionici će prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako mogu postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem rastu kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Na konferenciji očekujemo oko 100-tinjak sudionika.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close