Tržište nosivih uređaja raste zahvaljujući pametnim satovima i slušalicama

Tvrtka IDC provela je još jedno istraživanje tržišta nosivih uređaja, ovaj put za četvrti kvartal prošle godine. U posljednjem kvartalu prošle godine tržište nosivih uređaja raslo je za 31,4%, a glavni pokretač rasta su, osim pametnih satova, bile i slušalice s funkcijama glasovnih asistenata, kao što su Apple-ove AirPods slušalice i Google-ove Pixel Buds slušalice.

Isporuke pametnih satova u posljednjem kvartalu godine rasle su za 55,2% na godišnjoj razini, te sada čine 34,3% čitavog tržišta nosivih uređaja. Pametne narukvice, zahvaljujući tvrtkama kao što su Xiaomi, Huawei i Fitbit, čine 30% tržišta nosivih uređaja, dok slušalice zauzimaju 21,9% tržišta (rast od 66,4% na godišnjoj razini).

Što se tiče proizvođača, tržištem dominira Apple s 16,2 milijuna isporučenih proizvoda (od toga 10,4 milijuna Apple Watch-eva, a ostalo su AirBuds i Beats slušalice). Drugo mjesto je zauzela tvrtka Xiaomi, ponajviše zahvaljujući Mi Band 3 narukvici, koja čini 30% svih isporučenih pametnih narukvica u posljednjem kvartalu prošle godine.

Tvrtka Huawei je zabilježila rast od 43% na tržištu pametnih telefona, te 248,5% u sektoru nosivih uređaja, zahvaljujući proizvodima kao što su Watch GT i FreeBuds 2 Pro (strategija spajanja pametnih satova i pametnih telefona).

Američka tvrtka Fitbit ostvarila je uspjeh zahvaljujući svojem Charge 3 modelu, te ulasku na američko tržište zdravstvenih proizvoda. Na petom mjestu nalazi se tvrtka Samsung s 4 milijuna isporučenih uređaja, pri čemu značajnu ulogu ima novi Galaxy Watch, ali i stariji modeli kao što je Gear S3.

 

Izvor: https://www.bug.hr/