Microsoftove cloud usluge “pale” tri puta u dva tjedna

Prilično neuobičajeni događaji ovoga mjeseca pogodili su Microsoft. Njihovi online servisi koje koriste milijuni korisnika po drugi puta u dva tjedna bili su nedostupni. Ovisno o servisu, nedostupnost je potrajala od nekoliko minuta, pa sve do dva sata. Prvi puta problem se pojavio 7. ožujka u poslijepodnevnim satima, a drugi puta ista se stvar ponovila sinoć, 21. ožujka.

 

Korisnicima su jučer Microsoftove usluge Xbox Live, Skype, Outlook.com, Office 365, OneDrive i Windows Store bile nedostupne gotovo dva sata korisnicima iz cijelog svijeta, ili su funkcionirale otežano, s velikim smetnjama u radu.

 

Osim usluga u oblaku za “obične” korisnike, ovoga je mjeseca Microsoft imao problem i s profesionalnim servisom za pohranu Azure, koji je nakratko bio “pao” 15. ožujka. Nedostupnost Azurea uzrokovala je brojne probleme s učitavanjem internetskih stranica i servisa koji ovise o njemu. Od ukupno 28 podatkovnih centara koji stoje u pozadini Azurea njih 26 je bilo pogođeno problemima, a veći ili manji problemi u radu potrajali su gotovo osam sati.

 

Iz Microsofta su potvrdili da su u sva tri slučaja imali određene probleme, no o uzrocima istih za sada nismo doznali ništa.

Izvor: http://www.bug.hr/

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close