Lenovo obilježava desetljeće uspjeha od akvizicije IBM-ovog poslovanja osobnim računalima

Lenovo je obilježio 10. obljetnicu akvizicije IBM-ovog poslovanja osobnim računalima, koja predstavlja veliku prekretnicu u evoluciji od isključivo kineskog proizvođača osobnih računala, do globalnog izazivača na tržištu osobnih računala pa do pozicije na kojoj se danas nalazi: jednog od najinovativnijih tehnoloških tvrtki u svijetu. Tijekom proteklog desetljeća, Lenovo je ostvario izniman rast u svom poslovanju kako bi postao vodeći proizvođač osobnih računala, treći proizvođač pametnih telefona, treći proizvođač tableta te treći na području x86 servera.

Lenovo obilježava ovu obljetnicu prije konferencije Lenovo Tech World koja će se održati 28. svibnja u Pekingu. To je prva strateška konferencija vezana uz globalnu tehnologiji, na kojoj će tvrtka predstaviti svoju viziju budućih uređaja, uključujući pametne telefone, nosive uređaje i pametno povezive uređaje te demonstrirati koncept R&D projekata.

„Akvizicija IBM-ovog poslovanja osobnim računalima preko noći je transformirale Lenovo u uistinu globalnu tvrtku, mijenjajući ne samo Lenovo već našu industriju,“ izjavio je Yang Yuanqing, predsjednik i izvršni direktor kompanije Lenovo. „Od tada smo kako bi postali vodeća tvrtka na području osobnih računala te jedna od najinovativnijih tehnoloških tvrtki prevladavali mnoge izazove kao i mnoge koji su sumnjali. Uz to, ova akvizicija izgradila je temelj za naše širenje prema novim proizvodima poput pametnih telefona, tableta i servera i sada naših ekosustava, motora rasta koje je potaknuo uspjeh našeg prvog velikog posla.“

Desetljeće uspjeha

Lenovo je prije akvizicije IBM-ovog poslovanja osobnim računalima 2005. godine zauzimao 9. mjesto u industriji osobnih računala s tržišnim udjelom od 2,3 posto i godišnjim prihodom od samo 3 milijarde dolara. U 2015. Lenovo se popeo na 1. mjesto na području osobnih računala u svijetu s tržišnim udjelom od 20 posto i prihodom koji je tijekom proteklih 10 godina okvirno rastao 13 puta na 39 milijardi dolara.

Akvizicija IBM-ovog poslovanja osobnim računalima i njegov rast dali su Lenovu poticaj da ubrza svoje širenje koje danas obuhvaća tri motora rasta na globalnoj razini: osobna računala, mobilne uređaje i enterprise. Niti jedna druga tvrtka ne može se usporediti s ovom raznolikošću. Lenovo je nakon uspješne akvizicije IBM-ovog poslovanja osobnim računalima, imao osam uspješnih akvizicija, pripremajući tvrtku za buduće napredovanje na brzo rastućim tržištima i onima s visokim prihodom.

„U deset godina otkako je Lenovo kupio IBM-ovo poslovanje osobnim računalima, Lenovo je narastao od 3 milijarde dolara vrijedne tvrtke usmjerene većinom na Kinu, na 39 milijardi dolara vrijednog globalnog tehnološkog lidera,“ izjavio je  William O. Grabe, član uprave tvrtke Lenovo i direktor savjetnik, General Atlantic, izvorni investitor u Lenovovu akviziciju IBM-ovog poslovanja osobnim računalima. „Desetljeće uspjeha tvrtke Lenovo ostvareno je stalnim fokusom na profitabilni rast, snažnu izvedbu vodstva tvrtke Lenovo predvođenim Yang Yuanqing te napornim radom desetaka tisuća zaposlenika tvrtke Lenovo diljem svijeta. Veselim se sljedećem desetljeću rasta kompanije Lenovo.“

Kratki pregled nekih ključnih trenutaka povijesti tvrtke Lenovo tijekom proteklih deset godina:

  • 100 milijuna prodanih ThinkPad prijenosnih računala (2015.)
  • Završene akvizicije Motorola Mobility  i IBM X86 poslovanja te predstavljen multimodeYOGA Tablet 2 Pro s ugrađenim projektorom (2014.)
  • Postao vodećim proizvođačem osobnih računala  u svijetu; započela prodaja pametnih telefona izvan Kine, predstavljeno interpersonalno računalstvo s Horizon table PC (2013.)
  • Predstavljen YOGA multimode PC (2012.)
  • Ulazak u JV s EMC i kupovina Stonewarea i CCE-a (2012.)
  • Osmišljen JV s NEC i Compal te akvizicija Mediona (2011)
  • Sponzoriranje Olimpijske igre u Pekingu  te omogućeno 20,000 komada infrastrukture i  hardvera; ulazak na globalna tržišta  prijenosnika i stolnih računala namijenjenih krajnjim korisnicima; napravljen ThinkPad X300, koji je BusinessWeek nazvao “najboljim prijenosnim računalom ikad” (2008.)
  • Predstavljeno prvo osobno računalo robne marke Lenovo diljem svijeta (2006.)
  • Akvizicija IBM-ovog poslovanja vezanog uz osobna računala, uključujući ThinkPad (2005.)

Od završetka svoje akvizicije IBM-ovog poslovanja vezanog uz osobna računala, Lenovo je iznimno investirao u istraživanje i razvoj, dovodeći do širenja robne marke Think u nove proizvodne kategorije poput radnih stanica i servera kao i one novog komercijalnog dizajna i inovacija uključujući  tablete i konvertibilna računala. Također, tijekom ovog razdoblja proizvodi robne marke Think osvojili su više od 2600 nagrada za dizajna i proizvode.

Izvor: ICTBusiness.info

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close