Upravljanje ICT uslugama – ITIL i dr.

Namjena

Seminar je namijenjen IT menadžerima i stručnjacima koji žele unaprijediti način korištenja ICT-a u svom poslovnom sustavu,

svima koji se pripremaju za osobnu certifikaciju po ITIL-u te donositeljima odluka u poslovnom sustavu zbog certifikacije ICT funkcije po normi ISO 20000.

Cilj

Upoznati se sa potrebom i prednostima uvođenja sustava upravljanja ICT uslugama te mogućim pristupima i kriterijima za odlučivanje o tome.

Upoznati se s ITIL modelom – njegovim ustrojstvom, poslovnim procesima, odgovornostima, načinom implementacije itd. Upoznati se i s CMMI – SV i ISO 20000 pristupima upravljanju ICT uslugama kao i načinom certifikacije sukladno drugim sustavima (ISO 27001, ISO 9001).

Sadržaj

  • Značaj, razlozi i učinci upravljanja ICT uslugama
  • Životni ciklus ICT usluga
  • Pristupi upravljanju ICT uslugama (ITIL, CMMI-SV, ISO 20000)
  • ITIL
  • Dosadašnji razvoj ITIL-a:
  • Strategy (Strategija ICT usluga)
  • Upravljanje ICT uslugama kao strateškim potencijalom
  • Financijski menadžment
  • ROI
  • Upravljanje uslužnim portfeljem
  • Pripreme za realizaciju strategije ICT usluga
  • Vježbe
  • Service Design (Oblikovanje ICT usluga)
  • Service Level Management
  • Supplier Management
  • Service Catalog Management
  • Availability Management
  • Information Security Management
  • Capacity Management
  • IT Service Continuity Management
  • Vježbe
  • Service Transition
  • Change Management
  • Service Asset and Configuration Management
  • Service Test Management
  • Release and Deployment Management
  • Knowledge Management
  • Vježbe
  • Service Operation
  • Event Management
  • Incident Management
  • Request Fulfilment
  • Access Management
  • Problem Management
  • Service Desk
  • Technical Management
  • IT Operations Management
  • Application Management
  • Vježbe
  • Continual Service Improvement
  • Value of the Business
  • CSI model
  • Service Measuremet
  • 7 Stell Improvement Process
  • Deming Cycle
  • Tehnologije i arhitekture u SD, ST i SO
  • Automatizacija ICT usluge
  • Smjernice za odabir alata
  • Vježbe
  • Globalni pregled CMMI-SV modela upravljanja ICT uslugama
  • ISO 20000 sustav upravljanja ICT uslugama

Način rada

  • Prezentacije i vježbe po tematskim cjelinama.
  • Analize konkretnih slučajeva iz prakse.
  • Stručna rasprava.

Dokaznica

Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju na tečaju.

Predavači

Prof.dr.sc. Vjeran Strahonja, prof. dr. sc. Zdravko Krakar i doc.dr.sc. Melita Kozina

Cijena

3.450,00 kn + PDV

Cijena uključuje: zbirku slajdova i radne materijale za predavanja i vježbe, uvjerenje o sudjelovanju na tečaju, ručak i osvježenje u pauzama.

Informacije:

SP sistemi d.o.o., tel: 01/6444 – 444, e-mail: [email protected]

Seminar se održava u suradnji sa Zavodom za informatičku djelatnost Hrvatske, u prostorijama ZIH-a,  na adresi Mažuranićev trg 8/III, Zagreb.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close